Profesionism și fiabilitate

Astăzi CREATON este asociat al grupului Etex, ce deține 107 fabrici în 42 de țări, și are o experiență în producție de peste 180 ani.  Incepand cu anul 2005, în Ungaria, cele două fabrici construite pe solul cel mai bun de argilă din țară, și dotate cu cele mai moderne tehnologii de cea mai înaltă calitate, au asigurat milioane de țigle pentru mii de clienți satisfăcuți.

Filozofie

Lucrând împreună cu clienții noștri, le oferim cea mai bună soluție în dezvoltarea acoperișului. Facem totul astfel incat  CREATON să fie în continuare lider pe piața de acoperișuri din Europa, și ne oferim gama de produse sub un brand comercial uniform, sub numele de CREATON. Integrarea produselor Eternit a fost un moment important pentru noi toți. Rezultatul: gamă unică de produse pentru acoperișuri la un singur loc.
Mai departe

CREATON. Țiglă creată să dea tonul

În calitate de marcă de top, vă oferim o serie a soluțiilor unice: totul la un loc. Dorim să devenim experți în domeniul acoperișurilor, care pot să ofere clienților cea mai largă gamă de produse, fie ca este vorba despre țigle ceramice, tigle din beton sau plăci plane și ondulate din fibrociment. Gama  variată de produse CREATON, culori, suprafețe și accesorii oferă soluții adevărate pentru toate nevoile.
Mai departe

Istoria CREATON

CREATON este un producător de țigle ceramice cu o tradiție de peste 130 de ani, fiind membru al grupului internaționale ETEX, are experiență de zeci de ani și în producția plăcilor plane și plăcilor ondulate din fibrociment ecologic, precum și a tigleelor din beton de calitate superioară. Cunoașteți istoria firmei CREATON!
Mai departe

Politica de calitate, securitate în muncă, mediu și energetică

Scopul de bază al companiei noastre, CREATON South-East Europe Kft. este să ocupe o poziție de inovator, de top pe piața produselor pentru acoperiș și fațadă din cadrul industriei construcțiilor, în calitate de organizatie stabilă, de succes, cu întărirea brandului CREATON. Încercăm să atingem acest scop prin respectarea legilor, cerințelor, îndeplinirea nevoilor cumpărătorilor/pieței mereu schimbătoare,  precum și prin strategia dezvoltării sustenabile, abordarea din punctul de vedere al proceselor și al modului de gândire riscant, prin utilizarea resurselor disponibile.
Mai departe